קומוניקטים ופרטים על ספרים יש לשלוח לעורכת המדור דנית צמית במייל:  danittzamit@gmail.com


“דוסטויבסקי וגוגול – לקראת התיאוריה של הפרודיה” מאת יורי טניאנוב

הוצאת קדימה

מרוסית, הערות ומסת מבוא: איסנה גולדין

עריכה מדעית ואחרית דבר: ד”ר ולדימיר פפרני

יורי טניאנוב (1943-1894) – חוקר, סופר, משורר, מחזאי, תסריטאי, מתרגם ומבקר ספרות. מנציגיה הבולטים והמוכשרים של חבורת ה- OPOYAZ –האגודה לחקר הלשון הפואטית, שכונתה בהמשך דרכה “האסכולה הפורמלית”, עסק רוב חייו האקדמיים בחקר ההיסטוריה הספרותית.

עבודותיו הרבות של טניאנוב מהוות פרגמנט משמעותי בחקר ז’אנרים ספרותיים, בחקר ההשפעה הספרותית והפרודיה הספרותית. בכולן ניכרת תפיסתו המיוחדת של טניאנוב את ההיסטוריה של הספרות כמנגנון דינאמי-חי ולא סטאטי.

גם כיום נחשב ספר זה – הן לעבודה התיאורטית המשמעותית ביותר של טניאנוב והן למסה מכוננת בחקר הספרות והתרבות בכלל. פרט לעצם מהותה מסמך היסטורי-תרבותית, חובקת עבודה זאת, לא פחות ולא יותר, סקירה פנורמית של מאה שנים בהיסטוריה של הספרות הרוסית.

קדימה היא הוצאה עצמאית חדשה אשר הוקמה בשנת 2016 על ידי איסנה גולדין, דוקטורנטית בחוג לספרות עברית והשוואתית שבאוניברסיטת חיפה. ההוצאה הוקמה במטרה למלא את החסר הקיים בעברית בספרי מופת רוסיים מתורגמים. “רוב האנשים אפילו לא מודעים לשורשים הרוסיים של הספרות העברית, אבל הרבה מהתכנים מהמוטיבים היגרו לעברית מהספרות הרוסית,” היא אומרת. “המפעל שלנו הוא המשך למה שהתחיל בזמנו שלונסקי עם חבורת ‘יחדיו’.” ייעודה של קדימה הוא לאפשר לקהל הקוראים הישראלי להתוודע לראשונה למיטב הספרות והמסורת הרוסית בתחומים שונים: מחקר, הגות ופילוסופיה, פרוזה יפה וקלאסיקה לילדים.

דוסטויבסקי וגוגול – לקראת התיאוריה של הפרודיה הוא הספר הראשון בספרי ההוצאה הרואה אור בסדרת “אקדמיה”.

98 עמודים *  72 ₪

kadima_cover

“על גופתי המתה” מאת מירב הלפרין

הוצאת ידיעות ספרים

“בכל אזעקה מאבדים 70 קלוריות”

בעלי לא בבית, ספרה הראשון של מירב הלפרין, הפך במהרה לספר הביכורים המצליח ביותר בסטימצקי ובידיעות ספרים לשנת 2015 וזכה לאהבת הקהל ולשבחי הביקורת. עתה, מגיע ספרה השני, שקוראים רבים ציפו לו. על גופתי המתה מהיר יותר, עצבני יותר ובעיקר – מצחיק יותר.

הגיבורה הבלתי-נשכחת של בעלי לא בבית יוצאת עם בעלה לשעבר למסע מטורף להצלת בנם החייל. על רקע מלחמה כלשהי המתחוללת בדרום, הם מחליטים לחלץ את הבן, ללא ידיעתו, באמצעות שקר כושל לצבא. בדרך הם נחשפים למציאות הישראלית הטיפוסית – השיגעון של ימי מלחמה, הציבור המבולבל על כל הראש והיעילות המפורסמת של הצבא. בתוך העיסה המטורללת הזאת מצליחה גיבורת הספר להתאהב, להתאכזב ובעיקר להצחיק עד דמעות.

זהו ספר שקוראים וצוחקים בקול תוך כדי הקריאה. כתיבתה השנונה של מירב הלפרין מפנה זרקור חד ומדויק אל המקומות האבסורדיים שסביבנו, ספק דוקרת ספק מדגדגת אותם, ומשתמשת במוזיקת הרקע – שירי הלהקות הצבאיות ורעש האזעקות – כדי להרקיד אותנו במחול מתוק-מריר של שמחת חיים.

216 עמודים * 98 ₪

%d7%a2%d7%9c-%d7%92%d7%95%d7%a4%d7%aa%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%94

“מאה דלתות – מבוא ליזמות” מאת דב מורן

הוצאת ידיעות ספרים

דב מורן מכר את אם סיסטמס, החברה שהקים, לסנדיסק, תמורת 1.6 מיליארד דולר. 100 דלתות הוא מדריך שנון פרי עטו ליזמים שרוצים לפרוץ בגדול. בספרו, המלווה באיורים של המאייר המוכשר יזהר כהן, חולק מורן עם הקורא את ההצלחות וגם את הרגעים הפחות זוהרים בסיפורו האישי. גם לאחר שבוצע האקזיט החלומי, מורן עדיין יזם היי טק, אבל בעיקר משקיע ביוזמות של אחרים ומת לעזור להם להצליח. הספר הזה נכתב במטרה להביא להם תועלת. אך לא רק יזמים עשויים למצוא בספר עניין, אלא כל אחד שרוצה לקבל כלים איך לחשוב ולפעול לפעמים אחרת.

 304 עמודים * 98 ₪

100-%d7%93%d7%9c%d7%aa%d7%95%d7%aa

 

“בחברה טובה” מאת זהר מנשס

הוצאת פרדס

כבר עשר שנים שתומר אולסן מכהן כמנכ”ל הכריזמטי והמוערך מאוד של חברת “דייה”. עשר שנים שהוא חי ונושם את החברה הזאת ואת אנשיה. חברה שהייתה מרוסקת ושולית כשקיבל אותה הפכה אט אט לאימפריה משגשגת. עד שמגיע הסתיו של אוקטובר שנת 2009. בשלושה ימים, נסחפת החברה למערבולת המאיימת על קיומה, וחושפת מציאות בה מאחורי כל חבר הנהלה מטאורי מסתתרים קרעי חיים וסוד שמחכה להתגלות. ומתוך המשבר, מנסה תומר לנווט את דרכו ואת דרכה של החברה. לתדהמתו, מסעו נתקל בקשיים עצומים והוא מוצא עצמו נחבט ביצרים האפלים ובמטען הזיכרונות הכמוסים של חברי הנהלתו – ושלו עצמו.

זהר מנשס בוחר למקם ברומן הביכורים שלו את הדרמות האנושיות והמשברים האישיים דווקא בזירה העסקית הרוחשת, זירה היודעת לטפח ולהצמיח את אנשיה, אך מסוגלת גם לטרוף כקלפים את חייהם.

בכתיבה רגישה וישירה, חודר הסופר אל נפש הדמויות ומציג לקוראיו את קשת מהלכיהן המונעים משאיפות מוסוות וניסתרות מעין הקבוצה. בחברה טובה הוא רומן סוחף וקולח על אנשים, עסקים ושלל מורכבויות החיים שביניהם.

350 עמודים * 69 ₪

%d7%91%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%98%d7%95%d7%91%d7%94

“סלט בגיגית” מאת סיגל אלגרנטי

הוצאת מטר

סלט בגיגית הוא סיפור התבגרות מרגש שמתרחש בעיר סמוכה לים. רותי הגיבורה שלו היא ילדה מופנמת על סף גיל ההתבגרות שמיטיבה להקשיב ללב אהוביה. ציונה אמה, היא אלמנת מלחמה יפהפיה ותוססת שעוטפת את בתה באהבה סמיכה. הקרבה בין השתיים עמוקה ובכל זאת רותי מסתירה מציונה סוד כואב. אל שגרת הבית הנינוחה נכנס מיכאל, אחיין של ציונה, נער רגיש ובוגר שחווה בעצמו משבר משפחתי קשה. בתבונתו מצליח מיכאל למצוא את הנתיב ללבן ולשזור את גורלו בגורלן. אך האם האחווה תגבר ותנצח את הקשיים שבדרך? האם האהבה תרפא את הפצעים?

סלט בגיגית הוא רומן הביכורים של סיגל אלגרנטי. בהומור דק וברגישות רבה היא מיטיבה לארוג סיפור משפחתי עסיסי ומרתק, שמחייה את שנות השמונים התמימות. מתוכו עולים ניחוחות משכרים של אחווה משפחתית, אומץ, אחריות ואהבה ללא תנאי, ערכים שחרותים בלב גיבורי הסיפור.

סיגל אלגרנטי, ילידת 73, אימא לילדה בהורות משותפת. בעלת תואר ראשון במתמטיקה.

סלט בגיגית הוא ספר הביכורים שלה.

303 עמודים * 89 ש”ח
%d7%a1%d7%9c%d7%98-%d7%91%d7%92%d7%99%d7%92%d7%99%d7%aa-1

 “ים-יבשה” מאת שירי צוק

איורים: איה גורדון-נוי

הוצאת כתר

בְּכָל חֹפֶשׁ, אִם קְצָת חַם

וְהַהוֹרִים בַּבַּיִת גַּם,

רַנִּי תָּמִיד רוֹצֶה אוֹתוֹ דָּבָר – לַיָּם!

וּכְשֶׁנִּשְׁאָרִים בַּבַּיִת, הַשָּׁטִיחַ הוֹפֵךְ לְיָם וְהַסַּפָּה הִיא יַבָּשָׁה.

בים-יבשה הבית (והספר!) הם מגרש משחקים חסר גבולות, שכולל גם דולפין, תנין ודגים. הקצב מתגבר, האצבעות מדלגות, ומי שזריז – יעוף עם רני על כנפי הדמיון!

את ים-יבשה, ספר שהוא משחק נפלא לאצבעות, יצרו שׁירי צוק, סופרת ותסריטאית לילדים, ואיה גורדון-נוי, מאיירת, בוגרת בצלאל, שבין הספרים עטורי השבחים שאיירה גם הספר “אָלֶף-בֵּית” בהוצאת “כתר”.

ללא מספור * 68 ש”ח

16-1513f

“והכלה סגרה את הדלת” מאת רונית מטלון

הוצאת כתר

שעות אחדות לפני חתונתה מסתגרת מַרגי בחדר השינה של אמה ומודיעה מבעד לדלת הנעולה שהיא “לא מתחתנת, לא מתחתנת, לא מתחתנת”. בזמן הקצר שנותר עד שיגיעו האורחים לאולם האירועים, כולם מנסים להבין למה ולשכנע את מרגי לצאת מהחדר: חתנה המיועד מתִי והוריו, נדיה אמה, סבתה ובן דודה אילן. האם מישהו מהם יצליח לדבר על לבה ולגרום לה לפתוח את הדלת?

על בסיס הסיפור הזה, המתרחש במשך כמה שעות מתוחות ורוויות דרמה בדירה ישראלית טיפוסית, טוותה רונית מטלון את אחת הנובלות היפות שנכתבו בשנים האחרונות בעברית, בו-בזמן קומדיה עממית משעשעת מאוד ויצירה רפלקסיבית ועמוקה העוסקת בסירוב ובהתנגדות, כמו גם בעצם מעשה הקריאה.

כמו בספריה הקודמים, ביניהם “זה עם הפנים אלינו” (1995) ו”קול צעדינו” (2008), נוגעת מטלון בנובלה והכלה סגרה את הדלת בנימים הדקות ביותר של השפה העברית והחברה הישראלית, ויוצרת סיפור רב-קולי שכוחו הגדול באנושיותו, במילים החד-פעמיות שהוא משמיע מפיהן של כל דמויותיו, ובסופו רב-היופי והמפתיע.

רונית מטלון היא זוכת פרס א.מ.ת לשנת 2016.

130 עמודים * 78 ₪.
%d7%95%d7%94%d7%9b%d7%9c%d7%94-%d7%a1%d7%92%d7%a8%d7%94-%d7%90-%d7%94%d7%93%d7%9c%d7%aa-%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%94

“הקבוע היחידי” מאת יואב בלום

הוצאת כתר

תארו לכם עולם שבו בני אדם יכולים להתחלף בגופיהם. כלומר אתם יכולים להתחלף עם כל מי שתבחרו לכמה דקות, שעות או חודשים. אתם עדיין תהיו אתם, אבל תסתובבו בעולם בגוף אחר, ולהפך. ההמצאה הקטנה הזאת, שהתגלתה כמעט במקרה, משנה בעצם את כל מה שאנחנו  יודעים על הכול: רפואה, מדע, כלכלה, חוק ומשפט, האופן שבו מנוהלים בתי כלא, האופן שבו אנשים יוצאים לחופשות, מערכות יחסים, בגידות.

אבל דן ארבל, גיבור הספר, הוא האדם היחידי בעולם שלא יכול להתחלף. הוא הקבוע היחידי.

הקבוע היחידי נושק לסוגיות כבדות משקל – בדידות, זהות, גוף ונפש, סינגולריות וחוסר שייכות – ומנווט בין כולן בעלילה מותחת וסוחפת. הקבוע היחידי הוא ספרו השלישי של יואב בלום. ספרו הראשון מצרפי המקרים הפך מיד עם צאתו לרב מכר, וזאת  בעיקר בהסתמך על המלצות מפה לאוזן. הספר תורגם לאנגלית וזכויות ההסרטה שלו נרכשו ע”י אולפני Epic מארה”ב ובימים אלו הוא מעובד לתסריט. הספר אף היה מועמד לפרס גפן בשנת 2012.

ספרו השני המדריך לימים הקרובים זכה לביקורות משבחות.

374 עמודים * 98 ₪

%d7%94%d7%a7%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%94%d7%99%d7%97%d7%99%d7%93%d7%99-%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%94

“האורחים” מאת אופיר טושה גפלה

הוצאת כתר

זה קרה לפני חמש שנים, ברחבי העולם כולו. אנשים מצאו זוג נעליים בפתח דלתם. מה שקרה אחר כך היה מסתורי ומפחיד הרבה יותר: שבעה ימים שנכנסו להיסטוריה וכונו “שבוע המטמורפוזה”, שבמהלכו נכבשה תודעתם של אנשים על ידי תנועות של אנשים אחרים ושבסופו של דבר התחילו לחלום חלומות זרים, ואילו מיליוני אנשים אחרים פשוט נעלמו.

האם יש סיכוי שיום אחד ישובו?

אדם קור, גיבור האורחים, צריך לנסות להבין מה קרה אז כי הוא חוקר פרטי, ומאז המטמורפוזה הוא מטפל בעיקר בתיקים שקשורים בהיעלמות ההמונית ובחלומות הזרים, אבל יש לו סיבה נוספת. הוא איבד במטמורפוזה את אהובו יותם, והוא לא מצליח לשכוח.

האורחים, ספרו השישי של אופיר טושה גפלה, הוא רומן מותח ופיוטי, החוקר את אפשרויות הקרבה האנושית בצל אסון בדיוני, אבל במובנים עמוקים אמיתי לגמרי. כמו בכל ספריו הקודמים בורא טושה גפלה, בקולו הספרותי היוצא דופן בספרות הישראלית, עולם אחר משלנו אבל בכל זאת קרוב ומסתבר ואפשרי, שבאמצעותו הוא מאפשר לקוראיו להתקרב אל עולמם הממשי ואל חוויות היסוד שלו: אובדן, אבל, שכחה- וגם שנאה ואהבה.

361  עמודים * 96 ש”ח

%d7%94%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%94

“אי זוגי” מאת רעות אקשטיין בלום

הוצאת מודן

רעות אקשטיין-בלום, שרטוט הביוגרפיה של רעות, (43) נע ונד בין 26 בתים בהם גדלה ברחבי עולם, ראשיתו בקרית גת בואכה קיבוץ חצרים, מצפה רמון, זכרון יעקוב, ירושלים, תל אביב, דרום אפריקה, איטסט לונדון, ניו יורק ועוד עם זוג הורים שבטבעיות נדד ממקום למקום וללא ספק בנה את נקודת המבט המאד מסקרנת מלהיבה היודעת לספר סיפור ולהסתכל על אנשים דמויות ומראות סביבה . רעות  מתגוררת בתל אביב עם בן זוגה ובתה . זהו ספר הביכורים שלה

באי זוגי שתי נובלות, “בא לבד” ו”אי זוגי”.

ב”בא לבד” מקסים, חייל בודד, נשאר בודד גם אחרי השחרור. בלי משפחה, בלי בית, עם מיומנות מלוטשת של פלישה לבתים ריקים מדייריהם. בתחנת ‘פז’ הוא המתדלק היחיד שמתנדב בשמחה למשמרות שישי בלילה, וכך נהנה גם מהתעריף הכפול וגם מהמיטה בחדר המתדלקים. אך ביום שבו נכנס לתחנה הג’יפ הכחול של הבלונדינית היפה, סדרי חייו משתנים מקצה לקצה. מה שמתחיל בשריקות של מתדלקים הופך במהירות למערכת יחסים ששום הגדרה אינה מסוגלת לבטא. וככל שנקלפות שכבות נפשו הכבויה (כדברי הפסיכולוגית מנעל”ה), כך השבילים שמקסים בוחר להלך בהם מפתיעים יותר ויותר.

ב”אי זוגי” רקפת ועופר, זוג קיבוצניקים מהנגב, כבר מתורגלים כל כך בשגרת הזוגיות השחוקה שלהם, עד שאפילו שירות המילואים שתמיד הפיח בהם תשוקה מתקשה להצליח בתפקידו. בגחמה של רגע מזמינה רקפת את בן, מתנדב מאמריקה שהפך לחבר קיבוץ, לקפה ועוגה אצלם בחדר. מעוגה בחושה תופח משולש אהבה המאלץ את ותיקי המשק לגייס את מיטב הוועדות הקיבוציות כדי להתמודד עימו. וכשהמנאז’-א-טרואה מוליד המצאה גאונית שיכולה להניב מיליונים, נסחפים עופר, בן ורקפת – ואיתם הקיבוץ כולו – למחוזות שלא שיערו שיגיעו אליהם.

מתל אביב בתחילת המילניום לקיבוץ דרומי בשנות השמונים – הדמויות בשני סיפוריה של רעות אקשטיין-בלום הן הכי “כאן ועכשיו” שיש, ועם זאת כל אחת מהן נושאת בקרבה ייחוד המרעיד את נימי הנפש בהזדהות, בחמלה ובחיוך. ברגישות יוצאת דופן לפרטים שמהם מורכבים מצבים ורגשות חמקמקים, ובזכות אוזן הקולטת מוזיקה מעודנת של דיבור, הופכים סיפוריה של אקשטיין-בלום ליצירה אותנטית מענגת.

306 עמודים * 69 ₪

%d7%90%d7%99-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99

“סיפורי בוקר” מאת לוין קיפניס

צירה : נועם וינר

עורכים : רותו מודן וירמי פינקוס

הוצאת ספריית נוח ומודן

רותו מודן וירמי פינקוס הופכות קלסיקות עבריות לקומיקס לגיל הרך,

סיפורי בוקר –  נלקחו לאחר חיפוש במאות כתבים של סופר הילדים לוין קיפניס  ולאחר שגילו שנושא סיפורי הבוקר חוזר בין כתביו נאספו שלושה סיפורים לכדי ספר קומיקס : מעשה ברם, המאחרת מתעוררת ומעשה בשלושה עצלים …

הורים רבים אוהבים מאד להקריא לילדיהם סיפורים לפני השינה אבל יש רבים שאוהבים לספר גם סיפור בבוקר כחלק מהתעוררות והובלה לתוך פעילות היום , סיפורי בוקר הם אסופה של שלושה סיפורים מתקופות שונות מיצרתו של קיפניס שנערכו ואויירו לקומיקס  מצחיק ושובה לב, השימוש בקומיקס מנגיש ןמעשיר את כשורי השפה ומאפשר לילדים באמצעות האיורים המספרים את הסיפור פעם נוספת , להבין את הבלתי מובן מבחינת השימוש במילים בלתי מובנות או מוכרות ובכך להעשיר את השפה.

את הספר ציירה נוער וינר ( 30 ) בוגרת בצלאל , וינר חיה בהמבורג וזהו ספרה הראשון , כחלק מפרוייקט ספריית נוח לקחו על עצמם רותו וירמי את קידומם של יוצרים צעירים חדשים ומוכשרים ובאמצעותם מביאים את המאייר והטקסט הקלאסי אל העולם החדש.

הסופר לוין קיפניס 1990-1894  נולד ברוסיה הצארית למשפחה דתית וברוכת ילדים. בילדותו נשלח ללמוד ב”חדר”, אבל עד מהרה גילה שאהבתו נתונה לציור, לגילוף חיות מעץ ולכתיבה. בשבתות נהג לצאת עם חבריו אל היער ולהקריא להם בצל העצים מסיפוריו  כבר בנעוריו פורסמו שירי ילדים שכתב בעיתונות העברית בגולה. בגיל 19 עלה ארצה ולמד בבית ־הספר לאמנות ‘בצלאל’. בדרכו לבית־ הספר עמד בית ־ מדרש לגננות ובו גן ילדים. קיפניס התיידד עם הגננות ושמע מהן על המחסור בשירים ובסיפורים בעברית. הוא נרתם למשימה בהתלהבות וכתב למענן שירים רבים שאף הולחנו – על חגי ישראל, על חיי היומיום, על הארץ ועל הטבע. במהלך חייו הארוכים כתב קיפניס אלפי סיפורים, אגדות ושירים. כצייר וכמעצב הקפיד על יופיים של ספריו בידי מיטב המאיירים בארץ, וביניהם זאב רבן ונחום גוטמן. יחד עם הסופרת ימימה אבידר־טשרנוביץ פרסם את סדרת המקראות “גן גני”*. יצירותיו וביניהן “שעון בן חיל”, “נר לי”, “סלינו על כתפינו” ו”אליעזר והגזר” התקבלו באהבה והפכו לנכסי צאן ברזל של תרבות הילד בישראל. בשנת 1978 הוענק ללוין קיפניס פרס ישראל לספרות ילדים.

62 ש”ח

boker

 

“קלריסה” מאת שטפן צוויג

מגרמנית : טלי קונס

הוצאת מודן

74 שנים לאחר שנטל את חייו רואה אור הרומן הבלתי גמור של צוויג –  קלריסה עובדה המאפשרת לתור אחרי תוואי היצירה של הסופרים האהובים של תקופתו , ספריו של צוויג זכו לתחייה מחודשת בשנים האחרונות וכולם היו  בישראל לרבי מכר .

וינה של ראשית המאה הקודמת. ברוח התקופה, קלריסה היתומה מאם, נשלחת על ידי אביה להתחנך במנזר. האב, אדם מופנם ונוקשה עוקב מרחוק אחר חינוכם של קלריסה ואחיה , בעודו מתקדם בסולם הדרגות הצבאי. קלריסה גדלה להיות נערה חרוצה, יסודית ומופנמת. היא ממשיכה לרכוש השכלה באוניברסיטה שם היא מתוודעת לרופא עצבים ידוע, היועץ הממלכתי, פרופסור זילברשטיין, שמציע לה לעבוד כיד ימינו במרפאתו. כהוקרה על תרומתה ומעלותיה הרבות  מחליט הפרופסור לשלוח אותה לכינוס מקצועי בשוויץ. קלריסה יוצאת לראשונה מגבולות ארצה למסע שעתיד לשנות לחלוטין את מהלך חייה.

כתיבתו של צוויג המתאפיינת בשטף ועומק פסיכולוגיים באה לידי ביטוי מרהיב גם ביצירה זו, על אף שלא הצליח להביאה לכדי גמר. העובדה שהשלים ופיתח חלקים ניכרים מהרומן ולמעשה התווה את מהלכו כמעט עד לסופו מהווה הזדמנות להתבונן על מהלך היצירה של אחד הסופרים הגדולים והאהובים של תקופתו. הקורא מצידו מוזמן להפליג בדמיונו אל הסוף שיבחר.

יותר מ 74 שנים לאחר ששם קץ לחייו, בפברואר 1942, יחד עם אשתו השנייה לוטה, רואה לראשונה אור, הטיוטה לרומן הנפלא ‘קלריסה’ בעברית.

69 ₪

%d7%a7%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%94

 

“גם למפלצות יש רגשות” מאת מיכל סנונית

הוצאת מודן

כַּאֲשֶׁר מִפְלָצוֹת רְעֵבוֹת, הֵן טוֹרְפוֹת בְּלִי לַחְשׁוֹב פַּעֲמַיִם, בְּלִי שׁוּם רֶגֶשׁ.

בַּסֵּפֶר הַזֶּה אֲנַחְנוּ פּוֹגְשִׁים מִפְלֶצֶת שֶׁדַּוְקָא כֵּן חוֹשֶׁבֶת פַּעֲמַיִם, וַאֲפִלּוּ עִם רֶגֶשׁ,

וְהִיא מִתְחַשֶּׁבֶת בְּמִי שֶׁהִיא הָיְתָה מְאוֹד רוֹצָה לֶאֱכוֹל.

אֲבָל הַמִּפְלֶצֶת מְאוֹד רְעֵבָה! אֵיךְ הִיא יְכוֹלָה גַּם לְהִתְחַשֵּׁב וְגַם לֶאֱכוֹל?

מִיכַל סְנוּנִית הִיא מְשׁוֹרֶרֶת וְכָתְבָה סְפָרִים רַבִּים לִמְבֻגָּרִים וְלִילָדִים. מִבֵּין סְפָרֶיהָ:

‘צִפּוֹר הַנֶּפֶשׁ’, ‘דָּנִיֵּאל וְסוֹדוֹת הַיָּם’, ‘גַּלִּי וְהַמִּפְלֶצֶת הַמְּעוֹפֶפֶת’ וְעוֹד רַבִּים אֲחֵרִים.

אירה: גליה ארמלנד

49 ₪

gamlamiflatzotieshregashot

“ספר הכסף – אחד עשר מפתחות זהב לשפע” מאת אליהו טוב ונעמה טוב

הוצאת מודן

נעמה ואליהו אב ובתו חברו יחדין לכתיבת ספר מתוך חיבור משותף לעולם הרוח ,שניהם אנשי כלכלה פנו לפני עשור כל אחד מסיבותיו הוא לתהליך של שינוי וחיבור חזק לתהליכי מודעות רוחניים.

אליהו טוב, יליד שנת 43, נולד למשפחה שהתקשתה לצאת ממעגל ההישרדות וראה עוני קושי ומשברים רבים סביב כסף,  אך הקפידה לתת חינוך הולם לילדיה. סיים תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה ותואר שני במנהל עסקים עסק בייעוץ כלכלי תחום שאפשר להעניק לו בטחון ויציבות כלכלית שנים רבות היה מחובר לעולם החומר היה הכלכלן הראשי של החברה לישראל, מחברות ההשקעה הגדולות בישראל וכיהן כדירקטור במגוון של חברות מהגדולות במשק הישראלי בגלל שישים התחיל מהפך בחיי. השתתף בסדנאות רוחניות רבות במגוון תחומים, והחל לעסוק באימון אישי

נעמה טוב  בעלת  תואר ראשון בכלכלה ומנהל ותואר שני במנהל עסקים, הייתה יועצת שיווקית בכירה בחברות לייעוץ שיווקי כיום יוצרת מרפאה הוליסטית מדריכה ומורת דרך.

למי מאתנו אין חלום שהוא לא מגשים בגלל מגבלה כלכלית? למי מאתנו אין פחדים, דאגות, קונפליקטים בנושא כסף, המניעים את התנהגותו ומונעים ממנו לחיות את החיים שנועד לחיות? ספר הכסף יפתח בפניכם שער רחב לכסף, יחשוף בפניכם אחד עשר מפתחות זהב לשפע שיאפשרו לכם להביא יותר כסף לחייכם, ולא פחות חשוב, לחיות בשלום עם כסף. ספר הכסף הוא ספר כולל, המעלה שאלות ומציג תשובות לגבי כסף מתוך התבוננות ממגוון רחב של נקודות מבט. בין היתר הספר בוחן: מהו הכסף עבורך, איך לחשוף ולשנות אמונות המגבילות כניסת שפע לחיינו בעזרת כלי הספק ויצירת שינוי תפיסתי מול כסף ; האם ניתן לפתוח ערוצים נוספים לכסף מלבד ערוץ העבודה? איך למגנט, לזמן או למשוך כסף נוסף לחיינו, תוך חיבור לכוחות היקום; המחסור ככוח מניע לשינוי לעבר השפע; איך ניתן לפתור סכסוכים כספיים במשפחה ומחוצה לה על ידי התבוננות שונה על המחלוקת מתוך ארבע תפיסות עולם ביחסים וויתור על ה”צודק”; איך להגיע מהישרדות לפסגה תוך שימוש פירמידת הצרכים והרצונות; מהו המסלול המהיר לעושר? איך לבצע ולשמר קפיצת דרך כלכלית.

88 ש”ח

seferhakessef