חמישה עותקים מהספר “כולנו יוצאים מגדרנו” מאת קארן ג’יי פאולר (מאנגלית אביגיל בורשטיין, הוצאת כנרת זמורה-ביתן) יוגרלו בין הקוראים שתמכו ב”קורא בספרים” במטרה לאפשר לו להמשיך לפעול (לא משנה באיזה סכום). 

כל מי שיתרום סכום חודשי של דולר ומעלה יוכל להיכנס להגרלה הנ”ל ולהגרלות שיערכו בעתיד (הסיכוי לזכייה יהיה ביחס לגובה הסכום). אפשר לתרום כאן

עוד פרטים על הספר תוכלו לקרוא כאן למטה. 


רוצים להשתתף בהגרלה? שלחו מייל שכותרתו “כולנו יוצאים מגדרנו” לכתובת: korebasfarim@gmail.com

וצרפו את הכתובת שלכם למשלוח 

אפשר לשלוח מיילים עד יום ראשון ב-12:00 בצהריים. התוצאות יפורסמו באותו ערב. 

הספרים יוגרלו אך ורק בין התורמים ל-“קורא בספרים”.


 

חדש בהוצאת כנרת-זמורה

כולנו יוצאים מגדרנו

קארן ג’יי פאולר

מאנגלית: אביגיל בורשטיין

 

“אז אמצע הסיפור שלי נפתח בחורף 1996, עד אז הפכנו זה מכבר למשפחה המדולדלת שניבאו הסרטים הביתיים הישנים – אני, אמא שלי ומאחורי המצלמה, נסתר אך מובן מאליו – אבא שלי. ב-1996 חלפו עשר שנים מאז שראיתי את אחי, שבע-עשרה שנים מאז שאחותי נעלמה. אמצע הסיפור שלי הוא כל כולו על היעדרם, אבל אם לא הייתי מספרת לכם על כך, ייתכן שלא הייתם יודעים. ב-1996 עברו ימים שלמים שבהם בקושי חשבתי על מי מהם.”

כך פותחת רוז קוק את סיפורה, סיפור משפחתה שהתפרקה: רוז היתה פטפטנית בלתי נלאית בילדותה. כאישה צעירה, היא שותקת לחלוטין. אמה, שהיתה אישה חמה ותוססת אינה אלא צל חיוור של עצמה, אביה המבריק, הוא שתיין מתבודד, ואחיה הנערץ, נעלם והוא מבוקש על ידי האף-בי-איי בחשד למעשי חבלה וטרור. השבר הזה הוא תוצאה של העלמותה של פרן, אחותה התאומה של רוז.

כולנו יוצאים  מגדרנו הוא רומן יוצא דופן: אינטליגנטי, משעשע, שובר לב, מרחיב אופקים ומעמיק מחשבה. הוא נקרא בנשימה עצורה ומלווה את הקורא לאורך זמן כשהוא זורה אור על סוגיות שעומדות במרכז ההגות והפוליטיקה של זמננו.

כולנו יוצאים מגדרנו, ספרה העשירי של קארן ג’יי פאולר (“מועדון הקריאה של ג’יין אוסטין”), הוא יצירת מופת בת זמננו. הספר זכה בפרס פן\פוקנר, היה מועמד לפרס בוקר ונמנה על ספרי השנה של הניו יורק טיימס.

“כבר שנים שלא התרגשתי כל כך מספר. בכיתי כשסיימתי אותו בשלוש לפנות בוקר, וכשקמתי למחרת שבתי וקראתי את הסוף, ובכיתי שוב”, רות אוזקי, שנת הבשרים שלי.

“ספר לופת, עם לב גדול”, חאלד חוסייני, רודף העפיפונים

“אף סופר בן זמננו לא מעצב דמויות מושכות כמו אלה של פאולר, או בוחן אותן בחדות ובסלחנות כמוה”, מייקל שייבון

“זה ספר על כל משפחה שחווה אבדן“, ניו-יורק טיימס בוקרביו

302 עמ’ 69 ₪

כולנו יצאים מגדרנו