חמישה עותקים מהספר “בגן חיות הטרף – דיפלומטיה, אהבה ואימה בבירת הרייך השלישי” מאת אריק לארסון (מאנגלית יניב פרקש, הוצאת בבל) יוגרלו בין הקוראים שתמכו ב”קורא בספרים” במטרה לאפשר לו להמשיך לפעול (לא משנה באיזה סכום). 

כל מי שיתרום סכום חודשי של דולר ומעלה יוכל להיכנס להגרלה הנ”ל ולהגרלות שיערכו בעתיד (הסיכוי לזכייה יהיה ביחס לגובה הסכום). אפשר לתרום כאן

עוד פרטים על הספר תוכלו לקרוא כאן למטה. 


רוצים להשתתף בהגרלה? שלחו מייל שכותרתו “בגן חיות הטרף” לכתובת: korebasfarim@gmail.com

וצרפו את הכתובת שלכם למשלוח 

אפשר לשלוח מיילים עד יום ראשון ב-12:00 בצהריים. התוצאות יפורסמו באותו ערב. 

הספרים יוגרלו אך ורק בין התורמים ל-“קורא בספרים”.


מקום ראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס

“בלי ספק זוהי יצירתו הכובשת ביותר, שילוב נוגע ללב ורב עוצמה של בדיון ומחקר היסטורי.” ניו יורק טיימס | “אסור להחמיץ” וושינגטון טיימס 

***בקרוב גם על המסך בכיכובם של טום הנקס ונטלי פורטמן***

בגן חיות הטרף

דיפלומטיה, אהבה ואימה בבירת הרייך השלישי

מאת אריק לארסון

מאנגלית: יניב פרקש | חדש בהוצאת בבל

“בגן חיות הטרף” הוא סיפור אמיתי הנקרא כסיפור מתח מלא תהפוכות ותככים, אהבה, תשוקה ואימה. כמו בספריו רבי המכר הקודמים, “השטן בעיר הלבנה” (בבל, 2008) ואחרים, משלב אריק לארסון תחקיר היסטורי מעמיק ורחב יריעה עם כתיבה רבת דמיון, ומצרף אינספור עובדות ופרטי פרטים לסיפור סוחף ומלא בהפתעות. הספר, שעמד שבועות ארוכים בראש רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, חושף את המורכבות האפלה של גרמניה הנאצית בתקופה שקדמה למלחמת העולם השנייה, ומשיב בדרכו על השאלה המטרידה כל כך: האם אפשר היה לדעת?

ברלין, 1933.

ויליאם א’ דוד, פרופסור להיסטוריה משיקגו, איש צנוע ונעים הליכות המתמחה בהיסטוריה של מדינות הדרום, מתמנה במפתיע לתפקיד שגריר ארצות הברית בגרמניה, שזה עתה הפכה לגרמניה הנאצית. אליו מצטרפים רעייתו ושני ילדיו הסטודנטים, בנו ביל ובתו מרת’ה, צעירה הפכפכה ותוססת בעלת נטיות ספרותיות. בתחילה, מרת’ה מוקסמת מהפאר, מהנשפים ומהגברים הצעירים והשאפתניים של ברלין בימיו הראשונים של הרייך השלישי ונדבקת בהתלהבותם להחזיר את ארצם לקדמת הבמה העולמית. היא מנהלת סדרת פרשיות אהבה עם מיטב גברבריה של “גרמניה החדשה”, ביניהם המפקד הראשון של הגסטפו, רודולף דילס.

בני המשפחה – כל אחד מנקודת מבטו – מתוודעים באופן אישי לדמויות הראשיות המרכיבות את הצמרת הנאצית, מפקד האֶס–אָה הברוטלי ארנסט רֶהם , מפקד חיל האוויר הביזארי הרמן גרינג, שר התעמולה האפל אך רב הקסם יוזף גבלס ואפילו הפיהרר אדולף היטלר.

אולם ככל שחולפים הימים, מתרבים הצללים ומצטברות עדויות מזעזעות על המציאות האמתית של החיים בגרמניה ההיטלראית. דוד חוזה בחלחלה ברדיפת היהודים, במעצרים השרירותיים של מתנגדי השלטון, בהשתקת התקשורת ובחוקים מפלצתיים שהמשטר החדש יוזם חדשות לבקרים. הוא מנסה להתריע על כך בפני שולחיו האדישים שבמחלקת המדינה מלאת התככים ולעורר את מודעותם לאופיו הרצחני והאלים של המשטר הנאצי, אולם תוך כדי כך מתחיל לחרוג מהנייטרליות שמתחייבת מתפקידו.

אריק לארסון נולד וגדל בפריפורט, לונג איילנד. היה בין המועמדים הסופיים לפרס ה-National Book על ספרו “השטן בעיר הלבנה”. מלמד כתיבה באוניברסיטת ג’ונס הופקינס. חי בסיאטל עם אשתו, שלוש בנותיו ועדת חיות מחמד.

386 עמ’ | 84 ש”ח

בגן חיות הטרף_עטיפה