חמישה עותקים מהספר “צקורו טזאקי חסר הצבע ושנות העלייה לרגל שלו” של הרוקי מורקמי (הוצאה משותפת לכתר וכנרת זמורה ביתן) יוגרלו בין הקוראים שתמכו ב”קורא בספרים” במטרה לאפשר לו להמשיך לפעול (לא משנה באיזה סכום). 

כל מי שיתרום סכום חודשי של דולר ומעלה יוכל להיכנס להגרלה הנ”ל ולהגרלות שיערכו בעתיד (הסיכוי לזכייה יהיה ביחס לגובה הסכום). אפשר לתרום כאן

עוד פרטים על הספר תוכלו לקרוא כאן למטה. 


רוצים להשתתף בהגרלה? שלחו מייל שכותרתו “צקורו טזאקי חסר הצבע ושנות העלייה לרגל שלו” (או הרוקי מורקמי) לכתובת: korebasfarim@gmail.com

וצרפו את הכתובת שלכם למשלוח 

אפשר לשלוח מיילים עד יום ראשון ב-12:00 בצהריים. התוצאות יפורסמו באותו ערב. 

הספרים יוגרלו אך ורק בין התורמים ל-“קורא בספרים”.


הוצאה משותפת לכתר וכנרת זמורה ביתן

צקורו טזאקי חסר הצבע ושנות העלייה לרגל שלו מאת הרוקי מורקמי

מיפנית: עינת קופר

עורכת אחראית: אדר זאבי, 289 עמ’, מחיר מומלץ: 69 עיצוב עטיפה: נועה שניר

“יש הרבה קווי דמיון ביני לבין צקורו טזאקי. בעיני אני אדם רגיל. אני לא רואה את עצמי כאמן, בדרך כלל. אני חושב שאני פשוט מהנדס משהו”. עוסק בבניין, כמו צקורו? “כן, נכון!” הוא מצחקק. “אני אוהב לכתוב. אני אוהב לבחור את המלה הנכונה, אני אוהב לכתוב את המשפט הנכון. זה כמו גינון, אתה טומן את הזרע באדמה בזמן הנכון, במקום הנכון”.

מתוך ראיון עם הרוקי מורקמי לגרדיאן

“מה שהניע את צקורו טזאקי להימשך בחוזקה כזאת אל המוות היה ברור לגמרי. יום אחד נאמר לו פה אחד על ידי ארבעת חבריו, שאיתם היה בקשר חברות קרוב במשך זמן רב, שהם אינם רוצים לראות אותו עוד, ואינם רוצים עוד לשמוע ממנו. באופן מוחלט, פתאומי, ובלי שום מקום לפשרה. יתרה מזו, הוא לא הצליח להעלות בדעתו אפילו סיבה אחת מדוע היה עליו לקבל הודעה צורבת שכזאת. והוא גם לא העז לשאול.”

עכשיו צקורו טזאקי כבר בן 36, מהנדס שגר בטוקיו ובונה תחנות רכבת. חברתו החדשה דוחקת בו להתעמת עם עברו, לאתר את חבריו הטובים מבית הספר התיכון ולהבין מדוע ניתקו את הקשר אתו. וכך הוא יוצא לחפש אותם, אחד אחד, מיפן ועד פינלנד, עולה רגל במסע אל האמת, ואיתה אל המנוחה.

צְקוּרוּ טַזַאקי חסר הצבע ושנות העלייה לרגל שלו הוא ספרו ה-14 של הַרוּקי מוּרַקַמי, שהיה רב מכר מיד עם צאתו ביפן ובארצות הברית וזכה לשבחי הביקורת. זהו רומן עכשווי וריאליסטי, המשובץ בחלומות ובאגדות המשמרים את הגוון הסוריאליסטי המאפיין את כתיבתו של הסופר היפני האהוב, מחבר “יער נורווגי”, “קפקא על החוף”, “קורות הציפור המכנית”, “מרדף הכבשה”, “1Q84” ועוד רבים ואהובים.

צקורו_צזאקי(2)